Masters of hero wars
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Go down
avatar
Admin
Admin
Posts : 300
Join date : 2022-05-19
https://masters-of-hero-wars.forumactif.com

Guild war - new timing.///  ギルド戦争: 新しいタイミング  ///  война гильдий: новое время Empty Guild war - new timing./// ギルド戦争: 新しいタイミング /// война гильдий: новое время

Sun 18 Sep - 20:59
Hello,
Communication is the key
Concern: Guild war - new timing.

To increase the comfort of the players, I constantly adapt the timing according to requests and observations.

1) From now on, I will always try to come as soon as the guild war starts. I would remain present for the first 30 while organizing the destruction of the bridge.
2) Then before leaving, I would place a maximum of targets. Note that if you have no target, your power level does not allow you to eliminate a strategic target. So you have to wait for a player to hurt a target before I can tell you to finish it off. Indeed, many targets must be destroyed by several people.
3) I would come back regularly to check the status of the battle.
4) If you don't want to wait or can't wait, you must attack 2 times intelligently in order to win your 2 fights. Please send me a message to tell me that you disconnect please, that way I don't wait for you.


Why is it so complicated?
On server 128, I connect, and in 2 minutes I have assigned the 40 targets. When the 20 players can all win 2 fights it is much simpler. You only need to fill in the boxes once.
In our case, many players cannot win 2 fights. This makes the task VERY difficult and complex. This explains the dissolution of several guilds.

The goal is for people to have fun in guild warfare, and not have it become a mandatory chore.
I'M NOT ASKING ANYONE TO WAIT.  I love you
Contact me if you would like an arrangement.

If anyone wants to be a general and organize the guild wars, contact me.

Thanks.

Istreelc.


-----------------------------------------------


Привет,
Общение — это ключ
Беспокойство: война гильдий — новое время.

Для повышения комфорта игроков я постоянно адаптирую тайминг согласно запросам и наблюдениям.

1) Отныне я всегда буду стараться приходить, как только начнется война гильдий. Я буду присутствовать в течение первых 30 минут, организуя разрушение моста.
2) Тогда перед уходом я бы расставил максимум мишеней. Обратите внимание, что если у вас нет цели, ваш уровень силы не позволяет вам устранить стратегическую цель. Так что вам придется подождать, пока игрок не нанесет урон цели, прежде чем я смогу сказать вам прикончить ее. Действительно, многие цели должны быть уничтожены несколькими людьми.
3) Я бы регулярно возвращался, чтобы проверить статус битвы.
4) Если вы не хотите или не можете ждать, вы должны атаковать 2 раза с умом, чтобы выиграть свои 2 боя. Пожалуйста, пришлите мне сообщение, чтобы сообщить мне, что вы отключаетесь, пожалуйста, таким образом, я не буду ждать вас.


Почему это так сложно?
На сервере 128 я подключаюсь и за 2 минуты назначаю 40 целей. Когда все 20 игроков могут выиграть 2 боя, это намного проще. Вам нужно заполнить поля только один раз.
В нашем случае многие игроки не могут выиграть 2 боя. Это делает задачу ОЧЕНЬ трудной и сложной. Это объясняет роспуск нескольких гильдий.

Цель состоит в том, чтобы люди получали удовольствие от войны гильдий, а не превращались в обязательную рутину.
Я НИКОГО НЕ ПРОШУ ЖДАТЬ.
Свяжитесь со мной, если хотите договориться.
Если кто-то хочет стать генералом и организовать войну гильдий, свяжитесь со мной.

Спасибо.

Истриэльц.


-----------------------------

こんにちは、
コミュニケーションがカギ
懸念: ギルド戦争 - 新しいタイミング。

プレイヤーの快適さを高めるために、私はリクエストや観察に応じてタイミングを常に調整しています。

1) これからギルド戦が始まったら必ず来るようにします。橋の破壊を組織している間、私は最初の 30 日間その場に留まりました。
2) そして、出発する前に、最大数のターゲットを配置します。目標がない場合、パワー レベルでは戦略目標を排除できないことに注意してください。だから、プレイヤーがターゲットを傷つけるのを待ってから、私があなたにそれを終わらせるように言うことができます.実際、多くのターゲットは数人で破壊しなければなりません。
3) 戦闘の状況を確認するために定期的に戻ってきます。
4) 待ちたくない、または待てない場合は、2 回の戦闘に勝つためには、賢く 2 回攻撃する必要があります。切断してくださいというメッセージを私に送ってください。

なぜそんなに複雑なのですか?
サーバー 128 に接続し、2 分で 40 のターゲットを割り当てました。 20 人のプレイヤー全員が 2 つの戦いに勝つことができれば、はるかに簡単です。ボックスに入力する必要があるのは 1 回だけです。
私たちの場合、多くのプレイヤーは 2 戦で勝てません。これにより、タスクが非常に困難で複雑になります。これは、いくつかのギルドの解散を説明しています。

目標は、人々がギルド戦を楽しむことであり、強制的な雑用にならないようにすることです。
私は誰にも待つように頼んでいません。
アレンジをご希望の方はご連絡ください。
将軍になってギルド戦を組織したい人がいたら、私に連絡してください。

ありがとう。

Istreelc。
Back to top
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum